Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Pilquen Magazine. Psychopedagogy Section
  • About
    • About the Journal
    • Enfoque y alcance
    • Contact
    • Editorial Team
  • Números
    • Número actual
    • Números anteriores
  • Información para autores
  • Announcements
  • Políticas
    • Política de acceso abierto
    • Evaluadores Externos Año 2015
    • Evaluadores Externos Año 2016
    • Derechos de Publicación
    • Proceso de evaluación por pares
    • Frecuencia de publicación
    • Políticas de preservación digital
    • Privacy Statement
    • Prácticas deshonestas: plagio o fraude científico
  • Other magazines
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 19 No. 2 (2022): Revista Pilquen. Sección Psicopedagogía

Vol. 19 No. 2 (2022): Revista Pilquen. Sección Psicopedagogía

V19 N°2

Período julio/diciembre. Publicado 30/12/2022

Published: 2023-01-01

Artículos

  • Analysis of virtual classrooms based on the 'medium' as a semiotic-pedagogical factor

    Juana Porro
    1-20
    • PDF (Español (España))
  • Teachers' conceptions of argumentation in entering university students

    Juan Manuel Curcio, Carolina Avalo-Obregón, Paula Morea, Nadia Peralta, Mariano Castellaro
    21-40
    • PDF (Español (España))
  • Don't mess with my children" A psycho-pedagogical look at a contemporary dilemma

    Lidia Cardinale
    41-59
    • PDF (Español (España))
  • Intervention for the implementation of strategies for monitoring reading comprehension in elementary school students

    María Cecilia Musci, Romina Picca
    60-82
    • PDF (Español (España))
  • Educate in a pandemic: Argentina and Colombia at a crossroads

    Melisa Maina, Germán Díaz
    83-104
    • PDF (Español (España))

Reseñas

  • Tapa libro Matices de la Excepcionalidad. Aprender en Pandemia

    María Angélica FONTAN. Shades of exceptionality. Aprender en pandemia. Autonomous City of Buenos Aires: El Escriba, 2022. 128 p.

    Sandra Bertoldi
    105-111
    • PDF (Español (España))

Language

  • English
  • Español (España)

Make a Submission

Make a Submission

indizaciones

Directorios y Catálogos

Bases de datos

 

 

 

Revista Pilquen adhiere a la Declaración de San Francisco sobre la Evaluación de la Investigación

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Keywords

Centro Universitario Regional Zona Atlántica
Universidad Nacional del Comahue
Viedma - Río Negro - Argentina

Teléfono (54) 02920 422921/ Fax (54) 02920 423198
 revista.pilquen.psicopedagogía@gmail.com

 

Licencia Creative Commons
Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional.

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.