Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Pilquen Magazine. Psychopedagogy Section
  • About
    • About the Journal
    • Enfoque y alcance
    • Contact
    • Editorial Team
  • Números
    • Número actual
    • Números anteriores
  • Información para autores
  • Announcements
  • Políticas
    • Política de acceso abierto
    • Evaluadores Externos Año 2015
    • Evaluadores Externos Año 2016
    • Derechos de Publicación
    • Proceso de evaluación por pares
    • Frecuencia de publicación
    • Políticas de preservación digital
    • Privacy Statement
    • Prácticas deshonestas: plagio o fraude científico
  • Other magazines
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 14 No. 2 (2017): Revista Pilquen. Sección Psicopedagogía

Vol. 14 No. 2 (2017): Revista Pilquen. Sección Psicopedagogía

					View Vol. 14 No. 2 (2017): Revista Pilquen. Sección Psicopedagogía

Período Julio-Diciembre

Published: 2018-01-03

Artículos

  • Representations of single parenting and family diversity in education

    Soledad Vercellino
    1-14
    • PDF (Español (España))
  • Display of actions so as to face the experiences lived at the beginning of the University’s life: tension between the known and the new approache

    Sandra Gómez, Mariana Etchegorry, Carolina Caón
    15-29
    • PDF (Español (España))
  • “To them, I am father and mother”. Responsibilities on children’s education in monoparental situation

    Laura Cerletti
    30-39
    • PDF (Español (España))
  • Primary schools with extended school hours and single-parent families: reconfigurations of practices and meanings around the schooling of children

    María Soledad Fernández
    40-49
    • PDF (Español (España))
  • Pedagogical and curricular innovation for social inclusion in Higher Education

    Sandra Acevedo Zapata
    50-60
    • PDF (Español (España))
  • Psychopedagogical evaluation mediated as a binding diagnostic strategy

    Rodrigo A. A. Espinoza Vásquez
    61-68
    • PDF (Español (España))
  • ¿How to build a theory in Psichopedagogy? An epistemologyc lecture of the proposal and wager of Liliana González

    Sandra Bertoldi, Alina Tovani, Cintia Lacaze
    69-80
    • PDF (Español (España))

Language

  • English
  • Español (España)

Make a Submission

Make a Submission

indizaciones

Directorios y Catálogos

Bases de datos

 

 

 

Revista Pilquen adhiere a la Declaración de San Francisco sobre la Evaluación de la Investigación

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Keywords

Centro Universitario Regional Zona Atlántica
Universidad Nacional del Comahue
Viedma - Río Negro - Argentina

Teléfono (54) 02920 422921/ Fax (54) 02920 423198
 revista.pilquen.psicopedagogía@gmail.com

 

Licencia Creative Commons
Esta obra está bajo una Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional.

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.